Pages

عید میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم اور صحابہ کرام


ﺍﻟﺤﻤﺪﻟﻠﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﻋﺎﻟﻢ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ
ﺣﻀﻮﺭ صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﮯ ﯾﻮﻡ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﻮ ﻋﻘﯿﺪﺕ ﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﻭﺭﺟﻮﺵ ﻭ ﺟﺬﺑﮯ ﺳﮯ ﻣﻨﺎﺗﮯ ﮨﯿﮞﻌﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ  صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺣﻀﻮﺭ  صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﺧﻮﺷﯽ ﮐﮯ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﻌﺒﮧ ﮨﺎﺋﮯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻟﻮﮒ ﺍﭘﻨﯽ ﻓﮩﻢ ﻭ ﺑﺴﺎﻁ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﺍﻭﺭ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺟﮭﻨﮉﯾﺎﮞ ﻟﮕﺎﻧﺎ ، ﭼﺮﺍﻏﺎﮞ ﮐﺮﻧﺎ ، ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ، ﻧﻌﺖ ﺧﻮﺍﻧﯽ ، ﺩﺭﻭﺩ ﻭ ﺳﻼﻡ ﻭ ﺳﯿﺮﺕ ﻃﯿﺒﮧ ﮐﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﮐﺎ ﺍﻧﻌﻘﺎﺩ ﮐﺮﻧﺎ ، ﻟﻨﮕﺮ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﻧﺎ ، ﮔﻠﯿﻮﮞ ﺑﺎﺯﺍﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﺳﺠﺎﻧﺎ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺍُﻣﻮﺭ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﺍﯾﺴﮯ ﺩﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﯾﺎﺩ ﺩﻻﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻋﺎﻡ ﺩﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﻤﯿﺰ ﺍﻭﺭ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺁﯾﺖ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﮨﮯﻭَ ﺫَﮐِّﺮْﮬُﻢْ ﺑِﺎَﯾَّﺎﻡِ ﺍﻟﻠّٰﮧِ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺩﻥ ﯾﺎﺩ ﺩﻻ۔ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،13 ﺍﺑﺮﺍﮬﯿﻢ 05: ‏) ﺍﯾﮏ ﺁﯾﺖ ﮐﺮﯾﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﺤﯿﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﮯ ﺩﻥ ، ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺩﻥ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺍﭨﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﺩﻥ ﭘﺮ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔ﻭَ ﺳَﻠٰﻢ ‘’ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﯾَﻮْﻡَ ﻭُﻟِﺪَ ﻭ َ ﯾَﻮْﻡَ ﯾَﻤُﻮْﺕُ ﻭَ ﯾَﻮْﻡَ ﯾُﺐؑﻋَﺚُ ﺣَﯿًّﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺟﺲ ﺩﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﺩﻥ ﻣﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﺩﻥ ﺯﻧﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،16 ﻣﺮﯾﻢ : 15 ‏) ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺩﻋﺎ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﮨﮯ ﻭَﺍﻟﺴَّﻠٰﻢُ ﻋَﻠَﯽَّ ﯾَﻮْﻡَ ﻭُﻟِﺪْﺕُّ ﻭَ ﯾَﻮْﻡَ ﺍَﻣُﻮْﺕُ ﻭَ ﯾَﻮْﻡَ ﺍُﺑْﻌَﺚُ ﺣَﯿًّﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﯽ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺠﮫ ﭘﺮ ﺟﺲ ﺩﻥ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺍ ، ﺟﺲ ﺩﻥ ﻣﺮﻭﮞ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﺩﻥ ﺯﻧﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﺟﺎﺅﮞ ﮔﺎ۔ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،16 ﻣﺮﯾﻢ 33: ‏) ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﻭ ﻭﺻﺎﻝ ﮐﮯ ﺩﻥ ﻋﺎﻡ ﺩﻧﻮﮞ ﺟﯿﺴﮯ ﻧﮩﯿﮟ ، ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﺑﺎﻻ ﺁﯾﺖ ﮐﺮﯾﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﺤﯿﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﻭ ﻭﺻﺎﻝ ﮐﮯ ﺩﻥ ﭘﺮ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ، ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﻭﯾﺴﯽ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮐﯽ ﺩﻋﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺗﻮ ﺣﻀﻮﺭ  صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﻭ ﻭﺻﺎﻝ ﮐﮯ ﺩﻥ ﭘﺮ ﮐﺲ ﻗﺪﺭ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﻮ ﮔﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ۔ﻟﮩﺬﺍ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺼﻄﻔﯽ  صلی اللہ علیہ وسلم ﺳﮯ ﺭﻭﮐﻨﺎ ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺭﺏ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﮯ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﻭ ﺍﮐﺮﺍﻡ ، ﻓﯿﻮﺽ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺳﮯ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺏ ﮐﭽﮫ ﻋﺮﺻﮧ ﺳﮯ ﺑﻌﺾ ﻣﺪﻋﯿﺎﻥِ ﺍﺳﻼﻡ ﻧﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﮐﮯ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﻭ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽ  صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﮯ ﺭﺩ ﻣﯿﮟ ﺍﺷﺘﮩﺎﺭﺍﺕ ، ﭘﻤﻔﻠﭧ ، ﺭﺳﺎﻟﮯ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﻧﺎ ، ﺍﯾﺲ ﺍﯾﻢ ﺍﯾﺲ ﮐﺮﻧﺎﺍﭘﻨﺎ ﻣﺸﻐﻠﮧ ﺑﻨﺎ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﻮﮞ ﻣﯿﻼﺩ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻋﻮﺍﻡ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﮐﮯ ﻗﻠﻮﺏ ﻭ ﺍﺫﮨﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺷﮑﻮﮎ ﻭ ﺷﺒﮩﺎﺕ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺳﻌﯽِ ﻣﺬﻣﻮﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﻭﺍﯾﺘﯽ ﮨﭧ ﺩﮬﺮﻣﯽ ﭘﺮ ﭼﻠﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺳﮯ ﭼﮭﭗ ﭼﮭﭗ ﮐﺮ ﮐﻢ ﻋﻠﻢ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮞﺎﻭﺭ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺳﮯ ﮐﺘﺮﺍﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﮯ ﺳﺮﻭﭘﺎ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﺍﻥ ﭘﮍﮪ ﯾﺎ ﮐﻢ ﻋﻠﻢ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﻟﻮﮞﻤﯿﮟ ﻭﺳﻮﺳﮯ ﻨﻢ ﻟﯿﻨﮯ ﻟﮕﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
آج کل یہ سوال بہت زیادہ گردش کرر ہا ہے
ﮐﯿﺎ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ؟ ﺩﻭﺭِ ﻧﺒﻮﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺩﻥ 23 ﻣﺮﺗﺒﮧ ، ﺳﯿﺪﻧﺎ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﺧﻼﻓﺖ ﻣﯿﮟ 2 ﻣﺮﺗﺒﮧ ، ﻋﻤﺮﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ 10 ﻣﺮﺗﺒﮧ ، ﻋﺜﻤﺎﻥ ﻏﻨﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ 12 ﻣﺮﺗﺒﮧ ، ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻤﺮﺗﻀﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ 5 ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺁﯾﺎ ، ﮐﯿﺎ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ؟

الجواب
ﺷﺮﻡ ﺗﻢ ﮐﻮ ﻣﮕﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﯽ ‘ ﺍﮮ ﻣﻨﮑﺮ ﻣﯿﻼﺩ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﻮﺭﯼ ﭘﮑﮍﯼ ﮔﺌﯽ ۔ ﮨﺮ ﻭﻗﺖ ﺭَﭦ ﺗُﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﻟﮕﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﺁﺋﯽ ﺗﻮ ﺧﺎﺹ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﮯ ﻓﻌﻞ ﺳﮯ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﯿﻮﮞ ﻃﻠﺐ ﮐﯽ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺧﻮﺩ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ’’ ﻣﺪﻋﯽ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ ﺩﻟﯿﻞ ﻃﻠﺐ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﻧﮧ ﮐﮧ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺹ۔ )‘‘ ﺍﻧﻮﺍﺭﺍﺕ ﺻﻔﺪﺭ ، ﺟﻠﺪ ،1 ﺻﻔﺤﮧ 363 ﻣﻄﺒﻮﻋﮧ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺍﮨﻞ ﺍﻟﺴﻨۃ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋۃ ، ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ‏) ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﻣﻨﺎﻇﺮ ﺍﻣﯿﻦ ﺻﻔﺪﺭ ﺍﻭﮐﺎﮌﻭﯼ ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ’’: ﻣﺪﻋﯽ ﺳﮯ ﺧﺎﺹ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺧﺎﺹ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﺩﮐﮭﺎﺅ ﯾﺎ ﺧﺎﺹ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﺩﮐﮭﺎﺅ ﯾﺎ ﺧﺎﺹ ﻓﻼﮞ ﻓﻼﮞ ﮐﺘﺎﺏ ﺳﮯ ﺩﮐﮭﺎﺅ ﯾﮧ ﻣﺤﺾ ﺩﮬﻮﮐﺎ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﯾﺐ ﮨﮯ ﮐﺘﺎﺏ ﻭ ﺳﻨﺖ ﻧﮯ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺹ ﮐﯽ ﮨﺮ ﮔﺰ ﭘﺎﺑﻨﺪﯼ ﻋﺎﺋﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ، ﺍَﻥ ﭘﮍﮪ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﺷﺮﺍﺋﻂ ﭘﺮ ﺩﺳﺘﺨﻂ ﻟﺌﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺷﺮﻋﺎََ ﺑﺎﻃﻞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﺧﺎﺹ ﻣﺮﺯﺍ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﮨﮯ۔ ‘‘ ‏( ﻣﺠﻤﻮﻋﮧ ﺭﺳﺎﺋﻞ ، ﺟﻠﺪ ،1 ﺹ 165 ﻣﻄﺒﻮﻋﮧ ﺩﺍﺭﮦ ﻏﻼﻡ ﺍﺣﻨﺎﻑ ، ﻻﮨﻮﺭ ‏) ﺑﮩﺮ ﺣﺎﻝ ﮨﻢ ﺍﻭﻻََ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﺳﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯿﻼﺩ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺎﮎ ﮐﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ  صلی اللہ علیہ وسلم ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻧﺒﯿﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﻣﯿﻼﺩ ‏( ﺗﺸﺮﯾﻒ ﺁﻭﺭﯼ ﮐﺎ ‏) ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﭼﻨﺪ ﺁﯾﺎﺕ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﻣﺖ ﮨﯿﮟ : ﻓَﺒَﺸَّﺮْﻥٰﮬَﺎ ﺑِﺎِﺳْﺤٰﻖَ ﻭَ ﻣِﻦْ ﻭَّﺭَﺁﺉِ ﺍِﺳْﺤٰﻖَ ﻭَ ﯾَﻌْﻘُﻮْﺏَ ﺗﻮ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﺳﺤﺎﻕ ﮐﯽ ﺧﻮﺵ ﺧﺒﺮﯼ ﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﺤﺎﻕ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﯾﻌﻘﻮﺏ ﮐﯽ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،12 ﮬﻮﺩ 71: ‏) ﺍَﻥَّ ﺍﻟﻠّٰﮧَ ﯾُﺒَﺸِّﺮُﮎَ ﺑِﯿَﺤْﯿﯽٰ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻣﮋﺩﮦ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﯾﺤﯿﯽٰ ﮐﺎ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،3 ﺍﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ 39: ‏) ﺍِﻥَّ ﺍﻟﻠّٰﮧَ ﯾُﺒَﺸِّﺮُﮎِ ﺑِﮑَﻠِﻤَۃٍ ﻣِّﻨْﮧُ ﺍﺳْﻤُﮧُ ﺍﻟْﻤَﺴِﯿْﺢُ ﻋِﯿْﺴَﯽ ﺍﺑْﻦُ ﻣَﺮْﯾَﻢَ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﺠﮭﮯ ﺑﺸﺎﺭﺕ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺎﺱ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮐﻠﻤﮧ ﮐﯽ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﻣﺴﯿﺢ ، ﻣﺮﯾﻢ ﮐﺎ ﺑﯿﭩﺎ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،3 ﺍﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ 45: ‏) ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺼﻄﻔﯽ صلی اللہ علیہ وسلم ﺑﺰﺑﺎﻥ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ : ﻣُﺒَﺸِّﺮﺍً ﺑِﺮِّﺳُﻮْﻝِ ﯾَّﺎﺗِﯽْ ﻣِﻦْ ﺑَﻌْﺪِﯼْ ﺍِﺳْﻤُﮧٗ ﺍَﺣْﻤَﺪْ ﺍﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﯽ ﺑﺸﺎﺭﺕ ﺳﻨﺎﺗﺎ ﮨﻮﺍ ﺟﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﻌﺪ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﮨﮯ۔‏( ﭘﺎﺭﮦ ،22 ﺍﻟﺼﻒ 06: ‏) ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺼﻄﻔﯽ  صلی اللہ علیہ وسلم : ﻭَ ﺍِﺫْ ﺍَﺧَﺬَ ﺍﻟﻠّٰﮧُ ﻣِﯿْﺜٰﻖَ ﺍﻟﻨّﺒِﯿّٖٖﻦَ ﻟَﻤَﺂ ﺍٰﺗَﯿْﺘُﮑُﻢْ ﻣِّﻦْ ﮐِﺘٰﺐٍ ﻭَّ ﺣِﮑْﻤَۃِِ ﺛُﻢَّ ﺟَﺂﺉَ ﮐُﻢْ ﺭَﺳُﻮْﻝ ‘’ ﻣُّﺼَﺪِّﻕ ‘’ ﻟِّﻤَﺎ ﻣَﻌَﮑُﻢْ ﻟَﺘُﺆْﻣِﻨُﻦَّ ﺑِﮧٖ ﻭَ ﻟَﺘَﻨْﺼُﺮُﻧَّﮧ ‘ ﺍﻭﺭ ﯾﺎﺩ ﮐﺮﻭ ﺟﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻋﮩﺪ ﻟﯿﺎﺟﻮ ﻣﯿﮟ ﺗﻢ ﮐﻮ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺣﮑﻤﺖ ﺩﻭﮞ ﭘﮭﺮ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺋﮯ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﻭﮦ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﮧ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﺼﺪﯾﻖ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺗﻢ ﺿﺮﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻻﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﮐﺮﻧﺎ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،3 ﺍﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ 81: ‏) ﻗَﺪْ ﺟَﺎﺉَ ﮐُﻢْ ﻣِﻦَ ﺍﻟﻠّٰﮧِ ﻧُﻮْﺭ ‘’ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻧﻮﺭ ﺁﯾﺎ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،6 ﺍﻟﻤﺎﺋﺪﮦ 15: ‏) ﯾَﺎَﯾُّﮭَﺎ ﺍﻟﻨَّﺒِﯽُّ ﺍِﻧَّﺎ ﺍَﺭْﺳَﻠْﻨٰﮏَ ﺷَﺎﮬِﺪًﺍ ﻭَ ﻣُﺒَﺸِّﺮًﺍ ﻭَ ﻧَﺬِﯾْﺮًﺍ ﻭَ ﺩَﺍﻋِﯿًﺎ ﺍِﻟَﯽ ﺍﻟﻠّٰﮧِ ﺑِﺎِﺫْﻧِﮧٖ ﻭَ ﺳِﺮَﺍﺟًﺎ ﻣُّﻨِﯿْﺮًﺍ ﺍﮮ ﻏﯿﺐ ﮐﯽ ﺧﺒﺮﯾﮟ ﺑﺘﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ‏( ﻧﺒﯽ ‏) ﺑﮯ ﺷﮏ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺑﮭﯿﺠﺎﺣﺎﻇﺮﻭﻧﺎﻇﺮ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺵ ﺧﺒﺮﯼ ﺩﯾﺘﺎ ﺍﻭﺭ ﮈﺭ ﺳﻨﺎﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺳﮯ ﺑﻼﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﭼﻤﮑﺎ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻻﺁﻓﺘﺎﺏ۔ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،22 ﺍﻻﺣﺰﺍﺏ 45۔46: ‏) ﻭَ ﻣَﺂ ﺍَﺭْﺳَﻠْﻨٰﮏَ ﺍِﻟَّﺎ ﺭَﺣْﻤَۃً ﻟِﻠْﻌٰﻠَﻤِﯿْﻦ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻧﮧ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﻣﮕﺮ ﺭﺣﻤﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﺟﮩﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،17 ﺍﻻﻧﺒﯿﺎﺉ 107: ‏) ﻭَ ﻣَﺎ ﺍَﺭْﺳَﻠْﻨٰﮏَ ﺍِﻟَّﺎ ﻣُﺒَﺸِّﺮًﺍ ﻭَّ ﻧَﺬِﯾْﺮًﺍ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻧﮧ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﻣﮕﺮ ﺧﻮﺷﯽ ﺍﻭﺭ ﮈﺭ ﺳﻨﺎﺗﺎ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،19 ﺍﻟﻔﺮﻗﺎﻥ 56: ‏) ﻟَﻖَﺩْ ﺟَﺎﺉَ ﮐُﻢْ ﺭَﺳُﻮْﻝ ‘’ ﻣِّﻦْ ﺍَﻧْﻔُﺴِﮑُﻢْ ﻋَﺰِﯾْﺰ ‘’ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﻣَﺎ ﻋَﻨِﺘُّﻢْ ﺣَﺮِﯾْﺺ ‘’ ﻋَﻠَﯿْﮑُﻢْ ﺑِﺎﻟْﻤُﻮْﻣِﻨِﯽْﻥَ ﺭَﺉُ ﻭْﻑ ‘’ ﺭَّﺣِﯿْﻢ ‘’ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺋﮯ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻭﮦ ﺭﺳﻮﻝ ﺟﻦ ﭘﺮ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﻣﺸﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﻧﺎ ﮔﺮﺍﮞﮩﮯ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺑﮭﻼﺋﯽ ﮐﮯ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﭼﺎﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﻤﺎﻝ ﻣﮩﺮﺑﺎﻥ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،11 ﯾﻮﻧﺲ 128: ‏) ﯾٰﺎﯼُّﮬَﺎ ﺍﻟﻨَّﺎﺱُ ﻗَﺪْ ﺟَﺎﺉَ ﮐُﻢْ ﺑُﺮْﮬَﺎﻥ ‘’ ﻣِّﻦْ ﺭَّﺑِّﮑُﻢْ ﺍﮮ ﻟﻮﮔﻮ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﻭﺍﺿﺢ ﺩﻟﯿﻞ ﺁﺋﯽ۔ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،06 ﺍﻟﻨﺴﺎﺉ 174: ‏) ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ : ﻭَ ﻭَﺍﻟِﺪ ‘’ ﻭَّ ﻣَﺎﻭَﻟَﺪْ ﻗﺴﻢ ﮨﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺴﻢ ﮨﮯ ﻣﻮﻟﻮﺩ ﮐﯽ۔‏( ﭘﺎﺭﮦ ،30 ﺍﻟﺒﻠﺪ 3: ‏) ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﻔﺴﺮﯾﻦ ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ’’ ﻭَﻟَﺪْ ‘‘ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﺫﺍﺕ ﻣﺼﻄﻔﯽ صلی اللہ علیہ وسلم ﮨﮯ۔ ‏( ﺍﻟﻤﻈﮩﺮﯼ ، ﺝ ،1 ﺹ 264، ) ﺣﻀﻮﺭ  صلی اللہ علیہ وسلم ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﺎ ’ ﻓﻀﻞ ،‘ ’ ﺭﺣﻤﺖ ‘ ﺍﻭﺭ ’ ﻧﻌﻤﺖ ‘ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻓﻀﻞ ، ﻧﻌﻤﺖ ﺍﻭﺭ ﺭﺣﻤﺖ ﮐﮯ ﻣﻠﻨﮯ ﭘﺮ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺧﻮﺷﯿﺎﮞ ﻣﻨﺎﺋﯽ ﺟﺎﺋﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﺭﺏ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﺎ ﺧﻮﺏ ﺧﻮ
ﺏ ﭼﺮﭼﺎ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ : ﻗُﻞْ ﺑِﻔَﻀْﻞِ ﺍﻟﻠّٰﮧِ ﻭَ ﺑِﺮَﺣْﻤَﺘِﮧٖ ﻓَﺒِﺬٰﻟِﮏَ ﻓَﻠْﯿَﻔْﺮَﺣُﻮْﺍ ﮬُﻮَ ﺧَﯿْﺮ ‘’ ﻣِّﻤَّﺎ ﯾَﺠْﻤَﻌُﻮْﻥَ۔ ﺗﻢ ﻓﺮﻣﺎﺅ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﯽ ﮐﮯ ﻓﻀﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﺍﻭﺭﺍﺳﯽ ﭘﺮ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺧﻮﺷﯽ ﮐﺮﯾﮟ ﻭﮦ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺐ ﺩﮬﻦ ﺩﻭﻟﺖ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ۔ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،11 ﯾﻮﻧﺲ 58: ‏) ﻭَ ﺍَﻣَّﺎ ﺑِﻨِﻌْﻤَۃِ ﺭَﺑِّﮏَ ﻓَﺤَﺪِّﺙْ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺏ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﺎ ﺧﻮﺏ ﭼﺮﭼﺎ ﮐﺮﻭ۔ ‏( ﭘﺎﺭﮦ ،30 ﺍﻟﻀﺤﯽٰ : 11 ‏) ﻣﻨﮑﺮﻣﯿﻼﺩ ﺳﮯ ﺳﻮﺍﻝ : ﮐﯿﺎ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﺣﻀﻮﺭ صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﻮﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ، ﻓﻀﻞ ﺍﻭﺭ ﺭﺣﻤﺖ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ؟ ﺍﮔﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺣﮑﻢ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺣﻀﻮﺭ  صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﯽ ﺁﻣﺪ ﮐﺎ ﭼﺮﭼﺎ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮞﮑﺮﺗﮯ؟
ﺣﻀﻮﺭ صلی اللہ علیہ وسلم ﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﮯ ﻣﺠﻤﻊ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﯿﻼﺩ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﭘﮩﻠﯽ ﺣﺪﯾﺚ : ﺍِﻧِّﯽْ ﻋِﻨْﺪَ ﺍﻟﻠّٰﮧِ ﻣَﮑْﺘُﻮْﺏ ‘’ ﺧَﺎﺗِﻢُ ﺍﻟﻨَّﺒِﯿِّﯿْﻦَ ﻭَ ﺍِﻥَّ ﺍٰﺩَﻡَ ﻟَﻤُﻨْﺠَﺪِﻝ ‘’ ﻓِﯽْ ﻃِﯿْﻨَﺘِﮧٖ ﻭَﺳَﺎُﺧْﺒِﺮُﮐُﻢ ْ ﺑِﺄَﻭَّﻝِ ﺍَﻣْﺮِﯼْ ﺩَﻋْﻮَۃُ ﺍِﺑْﺮَﺍﮬِﯿْﻢَ ﻭَ ﺑَﺸَﺎﺭَۃُ ﻋِﯿْﺴٰﯽ ﻭَ ﺭَﺅﯾَﺎ ﺍُﻣِّﯽْ ﺍَﻟَّﺘِﯽْ ﺭَﺃَﺕ ﺣِﯿْﻦَ ﻭَﺿَﻌَﺘْﻨِﯽْ ﻭَ ﻗَﺪْ ﺧَﺮَﺝَ ﻟَﮭَﺎ ﻧُﻮْﺭ ‘’ ﺍَﺿَﺎﺉَ ﻟَﮭَﺎ ﻣِﻨْﮧُ ﻗُﺼُﻮْﺭُ ﺍﻟﺸَّﺎﻡَ ۔ ﺑﮯ ﺷﮏ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﮯ ﮨﺎﮞ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺑﮭﯽ ﺧﺎﺗﻢ ﺍﻟﻨﺒﯿﯿﻦ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺟﺐ ﺁﺩﻡ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺍﺑﮭﯽ ﻣﭩﯽ ﮐﮯ ﺧﻤﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮞﭙﮩﻠﮯ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺩﻋﺎ ﮨﻮﮞ ، ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺑﺸﺎﺭﺕ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﻭﺍﻟﺪﮦ ﮐﺎ ﺧﻮﺍﺏ ﮨﻮﮞ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﻭﻗﺖ ﻭﻻﺩﺕ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺍُﻥ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻧﻮﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﮨﻮﺍ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺷﺎﻡ ﮐﮯ ﻣﺤﻼﺕ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ۔ ‏( ﻣﺴﻨﺪﺍﺣﻤﺪ ، ﺣﺪﯾﺚ ،16525: ﻣﺴﺘﺪﺭﮎ ﻟﻠﺤﺎﮐﻢ ،4140: ﻣﻌﺠﻢ ﺍﻟﮑﺒﯿﺮ ﻟﻠﻄﺒﺮﺍﻧﯽ ،15032: ﺻﺤﯿﺢ ﺍﺑﻦ ﺣﺒﺎﻥ 6150: ‏) ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺣﺪﯾﺚ : ﻓَﻘَﺎﻡَ ﺍﻟﻨَّﺒِﯽُّ صلی اللہ علیہ وسلم ﻋَﻠَﯽ ﺍﻟْﻤِﻨْﺒَﺮِ ﻓَﻘَﺎﻝَ ﻣَﻦْ ﺍَﻧَﺎ ﻓَﻘَﺎﻟُﻮْﺍ ﺍَﻧْﺖَ ﺭَﺳُﻮْﻝُ ﺍﻟﻠّٰﮧِ ﻋَﻠَﯿْﮏَ ﺍﻟﺴَّﻠَﺎﻡُ ﻗَﺎﻝَ ﺍَﻧَﺎ ﻣُﺤَﻤَّﺪُ ﺑْﻦُ ﻋَﺒْﺪِ ﺍﻟﻠّٰﮧِ ﺑْﻦِ ﻋَﺒْﺪِ ﺍﻟْﻤُﻄَّﻠِﺐْ ﺍِﻥَّ ﺍﻟﻠّٰﮧَ ﺧَﻠَﻖَ ﺍﻟْﺨَﻠْﻖَ ﻓَﺠَﻌَﻠَﻨِﯽْ ﻓِﯽْ ﺧَﯿْﺮِﮬِﻢْ ﺛُﻢَّ ﺟَﻌَﻠَﮭُﻢْ ﻓِﺮْﻗَﺘَﯿْﻦِ ﻓَﺠَﻌَﻠَﻨِﯽْ ﻓِﯽْ ﺧَﯿْﺮِﮬِﻢْ ﺛُﻢَّ ﺟَﻌَﻠَﮭُﻢْ ﻗَﺒَﺎﺋِﻞَ ﻓَﺠَﻌَﻠَﻨِﯽْ ﻓِﯽْ ﺧَﯿْﺮِﮬِﻢْ ﻗَﺒِﯿْﻠَۃً ﺛُﻢَّ ﺟَﻌَﻠَﮭُﻢْ ﺑُﯿُﻮﺗًﺎ ﻓَﺠَﻌَﻠَﻨِﯽْ ﻓِﯽْ ﺧَﯿْﺮِﮬِﻢْ ﺑَﯿْﺘًﺎ ﻭَّ ﺧَﯿْﺮِﮬِﻢْ ﻧَﻔْﺴَﺎﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ  صلی اللہ علیہ وسلم ﻣﻨﺒﺮ ﭘﺮ ﺟﻠﻮﮦ ﺍﻓﺮﻭﺯ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺁﭖ  صلی اللہ علیہ وسلم ﻧﮯ ﺻﺤﺎﺑﮧﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ : ﻣﯿﮟ ﮐﻮﻥ ﮨﻮﮞ؟ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮨﯿﮟ۔ﺁﭖ  صلی اللہ علیہ وسلم ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻣﯿﮟ ﻣﺤﻤﺪﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﻄﻠﺐ ﮨﻮﮞ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﺗﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺎ ، ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺩﻭ ﮔﺮﻭﮦ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﮔﺮﻭﮦ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺎ ، ﭘﮭﺮ ﻗﺒﯿﻠﮯ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻗﺒﯿﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺎ ، ﭘﮭﺮ ﺍﻥ ﻗﺒﺎﺋﻞ ﮐﻮ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﮔﮭﺮﺍﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺎ(ترمذی)
ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺼﻄﻔﯽ صلی اللہ علیہ وسلم ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺳﯿﺪﻧﺎ ﺍﻣﯿﺮ ﻣﻌﺎﻭﯾﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﺍﯾﮏ ﺩﻓﻌﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ  صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺣﻠﻘﮧ ﺳﮯ ﮔﺰﺭ ﮨﻮﺍ ﺁﭖ صلی اللہ علیہ وسلم ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻣَﺎ ﺍَﺟْﻠَﺴَﮑُﻢْ ﺗﻢ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﯿﻮﮞ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﮨﻮ؟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺟَﻠَﺴْﻨَﺎﻧَﺪْﻉُﻭﺍ ﺍﻟﻠّٰﮧَ ﻭَ ﻧَﺤْﻤَﺪُﮦٗ ﻋَﻠٰﯽ ﻣَﺎ ﮬَﺪَﺍﻧَﺎ ﻟِﺪِﯾْﻨِﮧٖ ﻭَ ﻣَﻦَّ ﻋَﻠَﯿْﻨَﺎ ﺑِﮏَ ۔ ﮨﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮨﻤﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﮬﺪﺍﯾﺖ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﻤﺪ ﻭ ﺛﻨﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺁﭖ صلی اللہ علیہ وسلم  ﮐﻮ ﺑﮭﯿﺞ ﮐﺮ ﮨﻢ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﮐﯿﺎ ، ﺍﺱ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﯾﮧ ﺟﻠﺴﮧ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ۔ﺁﭖ  صلی اللہ علیہ وسلم ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺁﻟﻠَّﮧِ ﻣَﺎ ﺍَﺟْﻠَﺴَﮑُﻢْ ﺍِﻟَّﺎ ﺫٰﻟِﮏَ ﺑﺨﺪﺍ ﺗﻢ ﺻﺮﻑ ﺍﺳﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﮨﻮ؟ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ : ﺁﻟﻠّٰﮧِ ﻣَﺎ ﺍَﺟْﻠَﺴَﻨَﺎ ﺍِﻟَّﺎ ﺫٰﻟِﮏَ ﺑﺨﺪﺍ ﮨﻢ ﺍﺳﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺁﭖ صلی اللہ علیہ وسلم ﻧﮯ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺍَﻣَﺎ ﺍِﻧِِّﯽْ ﻟَﻢْ ﺍَﺳْﺘَﺤْﻠِﻔْﮑُﻢ ْ ﺗُﮭْﻤَۃً ﻟَّﮑُﻢْ ﻭَ ﺍِﻧَّﻤَﺎ ﺍَﺗَﺎﻧِﯽْ ﺟِﺒْﺮِﯾْﻞُ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﺍﻟﺴَّﻠَﺎﻡُ ﻓَﺎَﺧْﺒَﺮَﻧِﯽْ ﺍَﻥَّ ﺍﻟﻠّٰﮧَ ﻋَﺰَّﻭَﺟَﻞَّ ﯾُﺒَﺎﮬِﯽ ﺑِﮑُﻢُ ﺍﻟْﻤَﻠَﺎﺋِﮑَۃَ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﺪﮔﻤﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺗﻢ ﺳﮯ ﻗﺴﻢ ﻧﮩﯿﮞﻠﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺑﮭﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﺟﺒﺮﯾﻞ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﻓﺨﺮ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔ ‏( ﻣﺴﻨﺪ ﮐﺒﯿﺮ ﻟﻠﻄﺒﺮﺍﻧﯽ ، ﺭﻗﻢ : ،16057 ﻣﺴﻨﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ ﺭﻗﻢ : ،16960 ﻧﺴﺎﺋﯽ ، ﺟﻠﺪ ،2 ﺹ ،310 ﺭﻗﻢ 5428: ‏) ﻣﺴﻠﻢ ﺷﺮﯾﻒ ﺍﻭﺭ ﺗﺮﻣﺬﯼ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﮯ ﻓﺮﻕ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﮨﮯ۔ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﮐﺮﺍﻡ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ  صلی اللہ علیہ وسلم ﭘﺮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯿﺎﮞ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮐﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﻧﻮﺭ ﻣﺠﺴﻢ صلی اللہ علیہ وسلم ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﮨﺮ ﭘﯿﺮ ﮐﮯ ﺩﻥ ﺭﻭﺯﮦ ﺭﮐﮫ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﻨﺎﺋﯽ ، ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﭘﯿﺮ ﮐﮯ ﺩﻥ ﺭﻭﺯﮦ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﭘﻮﭼﮭﯽ ﺗﻮ ﺁﭖصلی اللہ علیہ وسلمﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ، ’’ ﺍﺳﯽ ﺩﻥ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﺭﻭﺯ ﻣﺠﮫ ﭘﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﻧ
ﺎﺯﻝ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔ ‘‘ ‏( ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ ، ﺭﻗﻢ : ،1977 ﺍﺑﻮﺩﺍﺅﺩ ، ﺭﻗﻢ ،2071:)
ﺍﺏ ﮨﻢ ﻣﻨﮑﺮ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﺍﺳﯽ ﭘﺮ ﻟﻮﭨﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺩﮐﮭﺎﺅ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ صلی اللہ علیہ وسلم ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﺷﺮﯾﻔﮧ ﮐﯽ ﻣﺤﻔﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ ، ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ  صلی اللہ علیہ وسلم ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ 63 ﺳﺎﻟﮧ ﺣﯿﺎﺕ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ ، ﺳﯿﺪﻧﺎ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﺧﻼﻓﺖ ﻣﯿﮟ 2 ﻣﺮﺗﺒﮧ ، ﻋﻤﺮﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ 10 ﻣﺮﺗﺒﮧ ، ﻋﺜﻤﺎﻥ ﻏﻨﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ 12 ﻣﺮﺗﺒﮧ ، ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻤﺮﺗﻀﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ 5 ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺁﯾﺎ ، ﮐﯿﺎ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﺳﮯ ﺭﻭﮐﺎ ؟ ﺍﮔﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻭﮨﺎﺑﯿﮧ ﮐﺎ ﺁﺝ ﻣﯿﻼﺩ ﺳﮯ ﺭﻭﮐﻨﺎ ، ﭘﻤﻔﻠﭩﺲ ﭼﮭﺎﭘﻨﺎ ، ﺍﺷﺘﮩﺎﺭﺍﺕ ﺁﻭﯾﺰﺍﮞ ﮐﺮﻧﺎ ، ﮐﺘﺐ ﺗﺤﺮﯾﺮﮐﺮﻧﺎ ، ﺍﯾﺲ ﺍیم ﺍﯾﺲ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ؟ ﻻﺅ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﯽ ﻻﻭ
طالب دعا محمد لقمان سمناکے شافعی 9422800951📲
پرنسپل مدرسہ عربیہ نورالعلوم راجہ پور
(نوٹ)اس پوسٹ کو زیادہ سے زیادہ شئیر کریں اور اس فقیر کو اپنی خصوصی دعاؤں میں یاد
رکھیں